Kennismaken

U bent van harte welkom voor een rondleiding!

Bent u op zoek naar een goede, gezellige en sociale basisschool voor uw zoon of dochter? Wij verwelkomen u graag voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding op de Elzenhoek. Want hoeveel u ook leest over ons, op deze website of in de schoolgids, het reilen en zeilen op school ervaart u veel beter als je er rondloopt. Stel al uw vragen. Dan laten wij u zien hoe wij met elkaar omgaan en hoe de kinderen op De Elzenhoek spelen, leren en opgroeien.

Voor het maken van een afspraak kunt u bellen naar 079 - 331 63 21. Of mailen naar directie@elzenhoek.unicoz.nl.

Op dit moment zitten onze groepen 1/2, 4, 5, 6, 7 en 8 vol. Ook voor geboortejaar 2019, 2020 & 2021 hebben wij helaas geen plaatsen meer beschikbaar.