Kern Kinderopvang

Spelenderwijs verder leren en talenten ontdekken op de BSO

Kern Kinderopvang: uw kind, onze belangrijkste zorg

Zoekt u een leuke, veilige en uitdagende plek voor uw kind na schooltijd? Dat kan bij buitenschoolse opvang (BSO) Het Lijsternest van Kern Kinderopvang. Workshops, sport, spel, muziek, koken, lezen, techniek en creatieve activiteiten wisselen elkaar af. Een plek waar uw kind nieuwe talenten kan ontdekken en ontwikkelen. Samen met andere kinderen. En als uw kind even niets wil doen, is dat natuurlijk ook goed! Al onze medewerkers volgen de ontwikkeling van kinderen. Ook bieden zij een divers activiteitenaanbod met genoeg aandacht voor bewegen en gezonde voeding. En uw kind leert ook meteen sociale vaardigheden. Zoals rekeninghouden met elkaar en samen delen. In de vakanties hebben wij een supergaaf programma. Vakantie op de buitenschoolse opvang is een beleving en altijd bijzonder, let maar op!

Speciaal voor oudere kinderen: KIDSclub!

Kern Kinderopvang begrijpt dat oudere kinderen meer vrijheid, zelfstandigheid en uitdaging willen. Daarom hebben wij speciaal voor de kinderen van 9 tot 14 jaar de KIDSclub. Uw kind beleeft bij de KIDSclub leuke, afwisselende en uitdagende activiteiten en workshops samen met leeftijdsgenootjes. Ook begeleiden wij uw kind op weg naar zelfstandigheid. Zoals alleen van en naar school toe gaan.

Van school naar de BSO of KIDSclub!

Wij zijn geopend aansluitend op de schooltijden en hele dagen in de vakanties. Bij sluiting van scholen, bijvoorbeeld door studiedagen, biedt de BSO en de KIDSclub ook opvang. Wij bieden ook voorschoolse opvang. Vanaf 07:15 uur 's morgens is uw zoon of dochter welkom. De pedagogisch medewerkers brengen uw kind naar school. Na schooltijd worden de kinderen opgehaald uit school. Wanneer uw kind oud genoeg is, mag het zelfstandig naar school en naar de KIDSclub.

Wilt u de sfeer proeven? Kom langs! Kijk op www.kern-kinderopvang.nl voor meer informatie. Of bel 079 346 11 80. Locatie Het Lijsternest is gevestigd in de wijk de Leyens.